مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

انتقادات از رونالدو آقای گل عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، په په که نزدیک به یک ماه از میادین به دور بود شنبه مقابل سلتا بار دیگر در ترکیب رئال قرار گرفت و موفق به زدن گل اول رئال در برتری 7-1 کهکشانی ها شد.

رونالدو

په په در آستانه بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رم به خبرنگاران گفت:" فردا تنها هدف ما کسب پیروزی است. برای رم احترام ویژه ای قائل هستیم اما با وجود کسب پیروزی 2-0 در بازی رفت، بازهم برای برد تلاش خواهیم کرد. همه بازی فصل قبل مقابل شالکه را به یاد داریم. حریف را بخاطر برد در بازی رفت دست کم گرفتیم و تا آستانه حذف شدن هم رفتیم. فردا با روحیه تیمی و انگیزه بالا به مصاف رم می رویم و هر کاری برای پیروز شدن خواهیم کرد."

سوت ها علیه رونالدو:" عجیب است؛ کریس آقای گل لالیگاست و گل های فراوانی برای رئال زده اما بازهم بر علیه او سوت می زنند و انتقادات از او ادامه دارد. دوست داشتم یک لحظه موقعیت او را می داشتم.در هر صورت همه ما باهم متحد هستیم چون این تنها راه کسب موفقیت است."

زیدان:" او یک بازیکن افسانه ای بود و حالا به عنوان مربی بازیکنانش را خیلی خوب درک می کند.او می داند هر بازیکن چه چیز می خواهد و چه تفکری دارد. زیدان با خود اتحاد را به تیم وارد کرد. پیش از این مشکلاتی غیرفوتبالی در تیم داشتیم. او یکی از بهترین مربیان دنیا خواهد شد و باید بگذاریم با خیالی آسوده تر به کارش ادامه دهد. زیدان به عنوان مربی به افتخارات زیادی خواهد رسید. در این مورد شکی ندارم."

رونالدو

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی