مطالب جالب

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصاویر جدید و زیبا از بازیگر مرد میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

عکس های میلاد کی مرام سال ۲۰۱۶

میلاد کی مرام

عکس های میلاد کی مرام سال ۲۰۱۶

عکس میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عمل موفق جراحی بینی و برخی از نشانه های آن

دکتر محمدحسن عامری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در گفت وگو با خبرنگار سلامت نیوزدرباره نشانه های یک عمل موفق افزود: اولا نکته مهمی که در رابطه با جراحی بینی بایستی در نظر بگیریم این است که بینی قبل از آنکه عضوی برای زیبایی باشد عضوی عملکردی است و عمل موفق عملی است که به عملکرد اصلی بینی آسیبی وارد نسازد و اگر بینی فردی که تحت عمل جراحی قرار گرفته است زیبا باشد ولی در تنفس فرد مشکل ایجاد کند نشان دهنده این است که عمل موفقی انجام نشده است. ثانیا از لحاظ زیبایی ظاهری، بینی فرد نباید به شکل افراط گونه ای عمل شود و اگر فردی مشکل قوز بینی داشته باشد جراح نباید قوز را بیش از حد بردارد وبه بینی قوس زیادی بدهد چرا که شکل مصنوعی به هیچ وجهی مطلوب نیست.

جراحی بینی

دکتر عامری درباره پاسخ به این سئوال که اگر جراحی  بینی فردی را به شکل مطلوبی عمل کرده است آیا دلیلی بر این است که بینی همه افراد را به همان شکل مطلوب عمل خواهد کرد عنوان کرد:  بینی اولیه فرد بایستی قابلیت تغییرات خوب را داشته باشد و می دانیم که غضروف و پوست و اندازه و شکل بینی افراد با هم متفاوت است  و هر کسی که کاندید عمل جراحی بینی باشد لزوما به این دلیل نیست که بینی او هم به همان شکل مطلوب عمل خواهد شد بنابراین وضعیت قبل از عمل فرد نقش تعیین کننده ای در نتیجۀ عمل وی خواهد داشت.

عضو انجمن علمی گوش و حلق و بینی در رابطه با دلیل استفاده از چسب بینی بعد از عمل جراحی اظهار کرد که  در جراحی بینی از غضروف و استخوان برداشته می شود ولی از  پوست بینی برداشته نمیشود در نتیجه پوست بعد ازعمل برای بینی جدید وتغییر یافته اضافه خواهد بود که در اصطلاح به آن ورم بینی گفته می شود و احتیاج به زمان برای جمع شدن دارد و استفاده از چسب بینی برای تسریع بخشیدن به بهبود ورم ناشی از عمل می باشد که ما به بیماران توصیه می کنیم یک تا یک ماه و نیم از چسب بینی استفاده نمایند.

وی در ادامه افزود: عمل جراحی بینی عامل بروز آلرژی یا تشدید آلرژی در فرد نمی باشد وهمچنین عمل بینی احتمال سرماخوردگی را افزایش نمیدهد. اصولا عامل بروز سرماخوردگی در فرد ویروس می باشد و بنابراین جراحی بینی نقشی در سرماخوردگی مکرر  فرد ندارد.

وی در آخر در رابطه با جراحی بینی از طریق لیزر تاکید کرد: لیزر در بسیاری از اعمال جراحی کاربرد مهمی دارد اما در عمل زیبائی بینی کاربردی ندارد و فقط برای برش اولیه به جای تیغ جراحی میتوان از برش لیزری استفاده کرد اما برش لیزری هیچ ارجحیتی از نظر درد بعد از عمل یا نتیجه  بعد از عمل و یا جای بخیه و ... بر تیغ جراحی ندارد.

جراحی زیبایی

  • محسن رمضانی