مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

حرف عجیب هیلاری کلینتون درباره ایران و داعش

حرف عجیب هیلاری کلینتون درباره ایران و داعش

اخبار داعش :همانطور که میدانید حرف در مورد داعش و ایران یکی از بحث های اصلی در مناظره انتخاباتی در آمریکا می باشد. اکنون خبرهایی از حرف عجیب هیلاری کلینتون درباره ایران و داعش منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :پایگاه آمریکایی “بریت بارت” (Breit Bart) با انتشار گزارشی به اسناد جدید ارائه شده از سوی پایگاه ویکی لیکس در رابطه با ایمیل های هیلاری کلینتون پرداخته است.

بر اساس این اسناد، کلینتون قصد داشته است در سخنرانی خود در موسسه بروکینگز، ضرورت مقابله آمریکا با ایران و داعش را در کنار هم قرار داده و از رابطه تنگاتنگ آن دو بگوید.

کلینتون پس از مشورت با مسئول کمپین انتخاباتی خود از این اقدام منصرف شده است.

در عنوان این گزارش آمده است: «مسئول کمپین انتخاباتی کلینتون، از بیان این مطلب در سخنرانی کلینتون که مبارزه با ایران و شکست داعش دو مسئله متمایز نیست، جلوگیری کرد.»

بریت بارت نوشت: «ایمیلی که روز دوشنبه توسط ویکی لیکس منتشر شده حاکی از آن است که جان پودستا، مسئول کمپین انتخاباتی کلینتون از او خواسته است که یک جمله از متن سخنرانی خود در اندیشکده بروکینگز در سال ۲۰۱۵ را حذف کند؛ جمله ای که به مبارزه با داعش و ایران اشاره داشت و از رابطه تنگاتنگ آن دو با هم سخن به میان آورده است.

در متن سخنرانی کلینتون قید شده بود: “مبارزه با ایران و شکست داعش دو ماموریت جداگانه نیستند، این دو مسئله ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.”»

داعش

  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی