مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

معرفی برگزیدگان جشنواره ادبیات داستانی بسیج

به گزارش ایسنا(نمایندگی چهارمحال و بختیاری)، کامران پارسی‌نژاد شامگاه دوشنبه (پنجم مهرماه) در مراسم پایانی نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، اظهار کرد: ۶۰۴ اثر در زمینه‌ داستان کوتاه بزرگسال، ۸۸ داستان نوجوان، ۴۴۴ داستانک بزرگسال و ۶۶ داستانک نوجوان در این جشنواره شرکت کردند.

داستان

دبیر نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان افزود: روند داوری آثار در دو مرحله و هر مرحله با پنج داور به انجام رسید.

او در معرفی برگزیدگان اظهار کرد: در بخش داستان کوتاه رده سنی بزرگسال عابدین زارع از فارس رتبه نخست، مهدی زارع از فارس رتبه دوم و ساره نوروزی درونکلاه از مازندران رتبه سوم ره به دست آوردند. همچنین وحید حسنی هنزایی از یزد، جلال توکلی الله‌آبادی از یزد، رقیه کریمی از همدان، رضوان کریمی از اصفهان، محمدسعید احمدزاده از فارس، اعظم‌السادات سرآبادانی از تهران و لیلا امانی از همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته پارسی‌نژاد، در بخش داستانک رده سنی بزرگسال، هانی شجاعی از مازندران رتبه نخست، صبا عنایتی از قزوین رتبه دوم و معصومه تصدیقی از خوزستان رتبه سوم را به دست آوردند. همچنین فاطمه ستاره از فارس، عزت‌الله صدیقی هفشجانی از چهارمحال و بختیاری، بیژن کیا از فارس، سیدابراهیم پیره از کرمانشاه، فاطمه صادق‌تبار از مازندران، مصطفی محمدی از خراسان‌رضوی و ابراهیم باقری حمیدآبادی از مازندران از سوی هیئت داوران تقدیر شدند.

دبیر نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان افزود: در بخش داستان کوتاه رده سنی نوجوان و جوان، پریا دوستی از زنجان رتبه نخست، فاطمه اسلامی از اردبیل رتبه دوم و فاطمه اسدی از اردبیل رتبه سوم را کسب کردند. یحیی شاکری از تهران و شیما شهیدزاده از کرمان هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش داستانک رده سنی نوجوان و جوان الهام خوشی از زنجان رتبه نخست، نسترن اکبری از زنجان رتبه دوم و آنیتا زارع از گیلان رتبه سوم را به دست آوردند. پوریا اسکندرزاده و فاطمه کائینی از قم نیز تجلیل شدند.

داستان

  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی