مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

بارسلونا موفق به فتح جام خوان گامپر شد

ورزش 3

به گزارش "ورزش سه"،‌دو تیم در نوکمپ اسپانیا در جام خوان گامپر که هر ساله پیش از شروع فصل جدید توسط باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آبی اناری ها در خانه موفق شدند بار دیگر این جام را بالای سر ببرند.

بازی در نیمه اول با برتری بارسا آغاز شد و شاگردان انریکه از همان ابتدای بازی تیم برتر میدان بودند. برتری آنها در دقایق ابتدایی مشخص بود تا اینکه در دقیقه 16، روی پاس زیبای مسی ، لوئیس سوارز موفق شد دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. اما فشار بارسا افت نکرد و تنها 5 دقیقه بعد، آنها روی پاس خوب راکیتیچ و فرصت طلبی مسی بار دیگر به گل رسیدند و 2-0 از حریف خود پیش افتادند. با این حال سمپدوریا خیلی سریع یکی از گل‌ها را دریافت کرد. روی ضعف خط دفاع بارسا، لوئیس موریل موفق شد به خوبی دروازه براوو را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. بازی با هیجان بالا در نیمه اول ادامه پیدا کرد تا اینکه مسی در دقیقه 34 با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه حریف را باز کرد و بار دیگر اختلاف را به دو گل رساند تا هم تیمی‌هایش با خیال راحت تری بازی را دنبال کنند. نیمه اول با نتیجه 3-2 به پایان رسید.

نیمه دوم را سمپدوریا بهتر آغاز کرد و از همان ابتدای نیمه به فکر جبران نتیجه بود. با این حال تلاش‌های آنها به در بسته می‌خورد و این تیم در جبران نتیجه موفق نبود. در ادامه این تلاش ها، در نهایت در دقیقه 76، روی یک سانتر خوب از جناحین و اشتباه مدفافعین بارسا،‌آنته بودیمیر موفق شد دروازه تراشتگن که در نیمه دوم سنگربان تیمش بود را باز کند و بار دیگر اختلاف به یک گل برسد. در ادامه نیمه سمپدوریا تلاش زیادی کرد که اختلاف یک گله را جبران کند ولی راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با نتیجه 3-2 به نفع بارسا به اتمام رسید.

ورزش3

  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی