مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

جک و اس ام اس های جدید و بسیار خنده دار

 مـی دونــستیـن مریـخــیا وقــــتی پــاشـون پــیچ می خــوره
زمـیـن نـمی خـورن 😐
مریخ می خورن ! :)

جوک
 
***************************

ﺩﯾﺸﺐ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺖ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﻮﻟﺮﻭ بزنم روی دور تند یهو ﺳﻮﺧﺖ !
 
***************************

اهای دخترایی که ابرو برمی دارید !
خجالت بکشید مگه شما پسرید که ابرو برمی دارید ؟
 
***************************

یه دختره پی ام داد : می خوام دوستامو کسی نبینه باید کدوم دکمه رو بزنم ؟
گفتم دکمه پاور رو نگه دار الان  10 دقیقه هست آفلاین شده !
خدایا این سوژه ها رو از ما نگیر
 
***************************

سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو سایلنت نمی کنم
ریسکش بالاست کلا باتریشو درمیارم میزارم تو جورابم
 
***************************

تو مترو موقع حرف زدن با تلفن دور و بری هام یه جوری با دقت گوش می کردن
که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر
 
***************************

من یه بار تو اینترنت داشتم می گشتم
بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم
اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز
 
***************************

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ
ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ می شه 😐
 
***************************

دیروز رفتم دندونپزشکی اینقدر بی حسی زد که یه چشمم اصن نمی دید
ارتباط با دست راستم قطع شده بود و کلا قطع نخاع شدم
اونوقت این دندون لامصب هنو حس داشت

وقتی می خواستن دندونم رو بکشن پدر جدم اومد نوک دماغم
بی حس که نشد هیچی فک کنم احساساتیش کردن !
 
***************************

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد
اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم  داشتم !
 
***************************

این چینیا واقعا زبون همدیگرو می فهمن یا جلو بقیه آبرو داری می کنن؟
 
***************************

دختره نوشته که از همه ی پسرا بدم میاد
یه پسره کامنت گذاشته بود :

آخه مگه من چه کارت کردم گلم؟
الان از رو تخت بیمارستان دارم اینو می نویسم با سر رفتم تو دیوار
 
***************************

بابام اومده پشت در حموم می گه اونجایی ؟
احتمال داده شاید از کف حموم تونل زده باشم به خیابون اصلی و فرار کرده باشم !
 
***************************

هیشکی ام نیس بهمون بگه : تو دلم ول وله اس واسه خواستنت!
 
***************************

یک قانون نانوشته هست که می گه
هر موقع نگاهت به زمین میفته
دقیقا همون نقطه ای که صد نفر اونجا تف کردنو می بینی
 
***************************

یکی ﺍﺯ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻧﻤﯿ ﮑﻨﻢ

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﺍﺯﻡ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ میخﻮﺍﻥ 😐

جک

  • ۹۴/۱۱/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی