مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

هشدار مربی سابق رئال به رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، لوکزامبورگو فصل 2004-2005 مربی رئال مادرید بود و زیدان زیر نظر وی کار می کرد. مربی برزیلی که با رئال به توفیقی دست پیدا نکرد، هنوز در عرصه مربیگری فعال است و در حال حاضر هدایت تیانجین چین را بر عهده دارد.

رونالدو


او در واکنش به برکناری بنیتس از رئال و جانشین شدن زیدان به خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم بی تجربه بودن زیدان یک مانع برای او در راه هدایت رئال باشد بلکه معتقدم او باید روابطش با بازیکنان رئال را از همین حالا نزدیک کرده و ستارگان بزرگ تیمش را با خود و ایده هایش همراه کند.

زیدان زمانی که بازی می کرد یک رهبر واقعی در داخل و خارج از زمین بود و اینگونه است که بازیکنانی مثل رونالدو باید بفهمند که حالا رئال مادرید یک مربی و رهبر واقعی بر راس خود می بیند و باید خودخواهی را کنار بگذارند. او باید درک کند که فقط یک بازیکن است نه مربی تیم.
بطور مثال مسی در بارسلونا این را درک کرده و صرفا نقش یک بازیکن را ایفا می کند. او با اندیشه های انریکه خودش را وفق داده است.چیزی که در رختکن رئال زمان حضور بنیتس شاهدش نبودیم."

رونالدو

  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی