مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

انفجار تروریستی در السعدون شهر بغداد



اخبار داعش : باز هم بغداد شاهد انفجار تروریستی دیگر بود که به نظر میرسد باز هم کار داعش باشد.داعش که نبردهای جنگ شکست های زیادی را متحمل شده روی به حملات تروریستی آورده است.

به گزارش میهن گرام :انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یک پارکینگ در منطقه شیعه و سنی نشین السعدون در مرکز بغداد منجر به شهید و زخمی شدن شماری از شهروندان عراقی شد.

بر اثر انفجار بمب در مرکز بغداد پایتخت عراق، ۱۰ نفر شهید و شماری نیز زخمی شدند.

منابع امنیتی گفتند که حادثه دوشنبه شب بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یک پارکینگ در منطقه شیعه و سنی نشین السعدون در مرکز بغداد رخ داد.

در این انفجار به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز خساراتی وارد آمد.

هرچند تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته اما گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای مشابه پیشین در بغداد را پذیرفته است.

دوشنبه هفته گذشته نیز بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد و نزدیکی بازاری در منطقه الامین، ۱۲ نفر شهید و ۳۹ نفر زخمی شدند.

داعش که هم اکنون کنترل بخش‌های را در شمال و غرب عراق در دست دارد، مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت.

داعش پیش‌تر نیز مسئولیت دو انفجار در مرکز بغداد را به عهده گرفته بود. دو فرد انتحاری با بستن کمربند انفجاری، خود را منفجر کردند که به کشته شدن دست کم ۱۴ نفر و زخمی شدن ۵۵ نفر انجامید.

نیروهای عراقی در ماه‌های گذشته توانسته‌اند بخش‌هایی از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها به ویژه در اطراف بغداد و شمال کشور را پس بگیرند.

جنایات داعش

  • ۹۴/۰۷/۰۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی